martes, 1 de diciembre de 2009

Testimonio di Maria Ochoa


Mijn naam is Maria Ochoa, mijn leven was helemaal vernietigd en ik was veel bedroef. Ik had een slechte karakter en was verslaafd aan roken, ik had problemen met mijn echtgenoot en ook economische problemen doordat ik mijn werk verloor vanwege jaloezie. Mijn kinderen hadden geldschulden en altijd moest ik lening vragen om hun schulden te betalen, maar daarna bleef ik automatisch met die schulden. Toen ik in de Centrum van Spirituele Hulp kwam begon ik mee te doen aan de kettingsgebed, op Dinsdag, Vrijdag en Zondag en ik begon een verandering in mijn leven zien. Vandaag Heb ik vrede en ik werd geestelijk bevrijd van't roken, mijn karakter veranderde helemaal, ook mijn economische leven werd anders, nu heb ik geen schulden, nou vraag ik niemand om geld te lenen, mijn wegen zijn open gemaakt en ook mijn familie heeft genade gekregen tot't punt dat ik niet hoef te werken, vandaag ben ik gelukig dank zij God.

No hay comentarios:

Publicar un comentario